Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

a fagyi visszanyal

2009.03.23. 23:46 - katampusz

Címkék: játék andris

Lev és Andris jól elvannak egymással, ez nagy megnyugvással tölt el. Lev odaáll a járókához és nevetteti, játékait zörgeti Andrisnak. Bemászik mellé, görgeti, húzza-nyúzza a kicsit, az meg röhög. A kiságyba is bemászott hozzá valamelyik nap, szerintem az ujját is a szájába dughatta mert Andris hatalmas adag anyatejet büfögött vissza. Rosszkedve nem volt tőle, csak Levinek nem tetszett, hogy maszatos a keze.

Valamelyik reggel is épp öcsipiszkálás volt napirenden. Egyszercsak Levi kiabál utánam, sürgetően, kétségbeesve. Szaladok, s mit látok? Andris fülig érő szájjal vigyorog bátyja arcába, közvetlen közelről. Az érintett arca nem önszántából volt olyan közel, hanem azért, mert öccse pici marka az üstökébe markolt és húzta azt magához... Levente annyira meglepődött ezen, hogy nem tudta kiszabadítani a haját, s rémülten kiabált segítségért. Megmentettem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása