Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

jut mindenkinek

2009.03.31. 11:13 - katampusz

Címkék: játék fotók duma anyumondja

Pakolja apja cédéit. Szigorúan tilos tevékenység, elvileg, de elég lazán kezelem a kérdést. (Nem az én cédéim ugye) Rengeteg lemez, egyesével pakolássza őket a tartóba.

-Babáé, Mamáé, Mómié, Mináé, Papáé, Didimamáé, Didipapáé, vaváé, Anyáé, Apáé, Pitué, Nénnéi, Ídié, Illáé, Ádáé, Atié, Ágié, Áginénnéé, huhué, düttünénnéé (doktor nénié), atúé (autóé), ígyóé (kígyóé), Annáé. pápá pápá.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kapott egy nagyobb motort, a teszkóban gyerekjárgyány-vásár van, gondolom a tavaszi szezonnak ez az aktualitása. Már nagyon időszerű volt, a kismotort rútul kinőtte. Megdumáltuk vele, hogy azt odaadjuk Andrisnak, majd ha megtanul motorozni, ő azzal jön. Tiltakozás nélkül beleegyezett. Most már csak cipőt kell vennünk, mert a teljesen jó Supi+ cipőjét lyukasra motorozta. Értelemszerűen muszáj beszereznünk egy cipővédő cuccot is. Most gumicsizmában jár, az esős idő miatt ezzel nincs is gond, csak nagyon rondán süllyed befelé a bokája. Nem javul, inkább romlik, már frankón látványos x-et formáznak a lábai.

Folyosón. Motorozás, és egy 20 perces városligeti atomhiszti után:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása