Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

apuval

2008.01.03. 20:23 - katampusz

Múlt héten egyik este anyu itthon hagyott minket. Elment valahová és apura bízta a vacsoráztatásomat és fürdetésemet és altatásomat, amit azelőtt sohasem tett.

Minden flottul ment, és anyu hihetetlenül büszke volt ránk.

Csak másnap derült ki, hogy apu nem tudott levetkőztetni, és levágta rólam ollóval a ruhát, mert beleszorult a karom, szűk volt az ujja. Apu mesélte el, nem én fújtam be.

Nekem tetszett a dolog, szeretem az ollót, de sosem szabad játszani vele. Csikizte a karomat.
Na ezért mondom én, hogy apuval izgisebb az élet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feri papa 2008.01.07. 21:33:59

Nem semmi az apád,remélem dinamit nincs otthon.
süti beállítások módosítása