Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

kakaó

2008.02.15. 21:42 - katampusz

Beszereztem életem harmadik szenvedélybetegségét.

A cicinyűvés, cumizás mellé kakaófüggő lettem. Úgy kezdődött, hogy érdekelni kezdett, ahogyan apáék esznek és isznak. A villájukal, késükkel és kanalukkal akartam enni a tányérjukból. És inni akartam a pohárkájukból. Eleinte bokáig vizes lettem, de idővel ügyesebbé és ügyesebbé váltam. Megfigyeltem, hogy apa minden reggel hoz egy bögrét anyunak, és bármit csinálok, nekem abból nem adnak inni.  Aztán anya egyszercsak nem kért több reggeli kávét. Áttért a kakaóra, ami pont ugyanúgy néz ki, mint a kávé, csak én is ihatom. Első kóstolásra megszerettem, elképesztően finom dolog. A továbbiakban néhányszor összevesztünk a bögre kakaón anyuval, így hamar kialakult, hogy apa külön csinál nekem is reggelente. Mindig együtt isszuk meg apuval, mert imádja nézni ahogyan iszom, és én minden korty után elégedetten lehelek egy nagyot, ahogyan apa tanította.

Aztán anya megy, és kimossa a ruhámból a kakaófoltokat.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása