Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

ma történt

2009.03.31. 22:16 - katampusz

Címkék: játék fotók kunsztok ...csintalan vagyok tök csintalan...

  • Elpakoltam vacsora után. Anyu kivett az etetőszékből, (három kecsapos-majonézes virsli, és két szelet frissen sült kuglóf után) s gyorsan nekiállt elmosogatni. Az asztalon maradt a kecsap, majonéz és a mustár. Vacsi közben jól kikérdeztem anyut, melyik melyik, kicsit ordított is velem, hogy: Még mindig majonéz!!!! Szóval tisztában voltam vele, hogy azoknak a hűtőben a helyük. Szépen be is pakoltam őket, anya nagyon meg volt lepve, mert meg is kérdeztem, hogy a mustárt hova tegyem. Aztán szaladtam kezet mosni a fürőszobába, mert kaja után mindig maszatos vagyok.
  • Fürdés előtt bilizni szoktam. Ma már biliztem egyszer ebéd után is, de most megint volt kedvem ráülni. Igazság szerint rekord gyorsan kicsurgatom az adagot. Ugyanis a bilizésben nem a pisilés a jó, hanem az, hogy én önthetem ki, elköszönhetek (pápá pú!)  és a legklasszabb: lehúzhatom a vécét! Az a szabály, hogy egy bilizésért egy vécéhúzás jár, de ez hülye szabály, meg mindig el is felejtem. Szóval ma lehúztam úgy... hát sokszor, mert anya kiabált is velem miatta. Úgyhogy este megint biliztem egy kicsit, miközben anya Andrist fürdette. Utána összevesztünk azon, hányszor húzom le a vécét. Megpróbáltam kompenzálni és fel akartam mászni a vécére, hogy akkor most oda is púzzak, csak leborultam, mert el van törve a vécédeszka. Anya bebugyolálta néhány törülközőbe Andrist, adott neki játékot, s a babakocsiba tette, aztán hozott nekem sámlit, vécészűkítőt és pisiltem a vécébe is! Na persze a vécépapírozásért csináltam, megtöröltük amit ilyenkor meg kell, osztán nosza, vécé lehúzás :) Sőt,  egy kicsit vécét is pucoltam a vécékefével, ezen megint vitatkoztunk picikét.
  • Aztán fürödtem anyával, s megint családosat játszottam: a nagy piros vödrömbe raktam apa halat, anya halat, te halat, meg baba halat. És ügyesen mosok fogat.
  • Inni mentem, székre álltam bögrét vettem elő és vizet töltöttem a csapból. Aztán levettem még két bögrét, és csináltam anyának innivalót, meg apának is, meg magamnak is még egszer. Aztán kiöntöttem a vizeket, megint telitöltöttem a bögréket, és közben mondogattam, hogy melyik az anyáé, az apáé, a Levié. Babának természetesen nem töltöttem, mert ő még nem iszik pohárból.

 

  • Andrissal játszottunk. Anya épp tejet adott neki, mikor hatalmasatt púzott. Nagyon vicces volt, ilyen nagyot még én se tudok púzni! Meg is szagoltam, ahogy anya szokta, hogy kakis-e a pelusa. Fúúj, nagyon büdi volt! Kakás! Andris meg nevetett nekem, hogy szagolgatom a pelenkáját és fintorgok, úgyhogy szagolgattam és fintorogtam és mondtam neki, hogy kaka! Baba, kaka! És tök jót nevettünk.
  • Aztán esti mese előtt Andris kiskutyázni kezdett a nagyágyon, ami szerintem nagyon vicces, ezért utánoztam és kiskutyáztam én is. Ez meg Andrisnak tetszett, anya meg lefényképezett minket, ahogy kacagva kiskutyázunk, az öcsém meg én.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása