Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

hétvége

2008.06.24. 22:22 - katampusz

Címkék: ünnepek úton

Hétvégén sok programom volt,

szombaton például elmentünk Solymárra a dédiékhez. Összegyűlt az egész család, és ünnepeltük, hogy a dédiék már milyen régóta házasok. Bográcsban főztek, lufifüzérekkel díszítették az udvart, szólt a zene és nagyon meleg volt. A lufik sorra durrantak el a napon, volt amelyiket én durrantottam ki véletlenül, hát majd' betojtam akkorát szóltak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az ebéd finom volt, de én csak a süteményekből ettem, azokból viszont válogatás nélkül és jó sokat. Korty sörrel öblítettem utána. Dédimama adott volna még, csak az anyut már a sírás kerülgette, hogy milyen beteg leszek, ezért nem kaptam többet.  (Pedig nem lettem beteg.)

Táncoltam a nénémmel, hát őszintén kicsit szégyenlős vagyok én ehhez, meg nem tanítottak sohase, szóval nem én vagyok a táncparkett pelenkás ördöge. Dédipapa röhög is rajtam az árnyékban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vasárnap aztán elmetünk a gyerekszigetre, de olyan meleg volt, hogy csak körbesétáltunk, ettünk az árnyékban (csípős kolbászt kétpofára), haverkodtam a kecskékkel meg játszottam kicsit az egyik babajátszósátorban, és elmenekültünk. 

Az Auchan mellett parkoltunk, úgyhogy bementünk hűsölni egy kicsit, és képzeljétek találtam egy pénzbedobós zenélő körhintásmotort. Felültem rá és nem voltam hajlandó lemászni róla, azt hitte az anyám, ott fogunk éjszakázni. Nem kellett nekem bekapcsolni, áramtakarékosan motoroztam rajta vagy negyed órát. Plusz még 10 percet játszottam a kerekével, mikor anyu leszedett róla. És csak apu tudott elcsalogatni onnan. Ezerszer jobb volt mint a gyereksziget, remélem megyünk máskor is!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása