Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

Andris

2008.08.14. 21:24 - katampusz

Címkék: andris ...csintalan vagyok tök csintalan...

Anya és Andris hazajöttek a kórházból. Klassz hely az a kórház, lehet benne liftezni és az ablakaiból nézni a forgalmat. Sajnos villamos nem jár arra, de sűrűn jön a troli meg a busz, és néha még tevét is látni.

Andris anya hasából jött, tejet eszik anya cicijéből, kiságyban lakik és alszik egész nap. Neki is van fúj büdi pelusa, keze, lába, feje. Sapit hord nappal. Szoktam simogatni és cuppanós puszit adni neki a fejére. Szoktam rázni az ágyát, ha nem érem el a fejét hogy megsimogassam, szoktam húzni az ujját és a lábam a fejére rakni mikor szopizik. De ezekért anya mindig nagyon haragos, különösen akkor, ha nem hagyom abba mikor megkér rá.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása