Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

melóban az őrangyal

2008.10.29. 09:05 - katampusz

Címkék: anyumondja ...csintalan vagyok tök csintalan...

Levente őrangyalát igazán nem irigylem. Szemezgetés az elmúlt néhány nap eseményeiből:

  • Langyos tejeskávémat színtiszta segítő szándékból az ágyunkba borította, nagyját a kanapé karfája kapta, kisebb részét az ágynemű. Este kissé zavaró volt kávéillatban elaludni. Szerencsére a kanapé is tejeskávé színű, majd azt mondjuk a vendégeknek hogy spéci illatosított kanapénk van.
  • Asztalon hagyott fél tányér lencsefőzeléket kanalanként kezdte hozzám hordani, félúton elhagyva a kanál tartalmának háromnegyedét, a célegyenesben a kanapé ágytakaró által nem fedett részére helyezve a főzelékes kanalat. Az őrangyal nagyon vigyázhatott rá, hogy ne üssem agyon nyomban, mert nem tettem.
  • Asztalon felejtett delikátos üveget hozta hozzám, hogy hé anyu ezt nem raktad el (késeket is mindig utánam hozza, a csavarhúzókat meg az apjának viszi) de megbotlott és hasra esett, csodák csodájára csak az üveg műanyag kupakja tört el.
  • A delikáttal már korábban is volt egy köre, akkor nemes egyszerűséggel az asztalon hagyott levesestányérba szórta ki a felét, csinos kupacot képezve a méregdrága fűszerkeverékből.
  • Talán a legneccesebb a konyhapultról lerántott tálca volt, a tálcával jött az egyik fél literes üvegkorsónk is. Milliárdnyi darabra tört szét, ő meg ott állt mezítláb az üvegcserepek közepén. Karcolás nélkül megúszta, én elvágtam a kezem takarítás közben.
  • Tegnap csak az ágyról esett fejre, mert szaladgált rajta (persze hogy tilos, és persze hogy tojik a tiltásra). Hatalmas sírás volt, fele igazi, fele lelki fájdalom.
  • A körömcsipesszel csak simán megcsípte a tenyerét, de ezt is meg kellett tapasztalni. Hiába magyarázom mindig, hogy az éhes körömcsipesszel vigyázni kell, mert nemcsak a körmét, hanem a kezét is bekapja ha nem vigyázunk vele.
  • Apróbb incidensnek számít, hogy hókon nyomta magát a sodrófával, a bestia ugyanis nem átallott legurulni az asztalról és szemét módon fejbeverte. Még ez sem szegte Levi kedvét hogy tovább főzzön vele, nagy hiszti volt mikor aludni küldtem a sodrófát.

Most hirtelen ennyi jut eszembe. Ennyiből is látszik azonban, hogy kezdi feszegetni az eddig elég jól betartott szabályokat. Sokszor csupán segíteni akar, vagy engem utánozni, esetleg vimre fáj a foga és önállósítja magát hogy megszerezze. Van esze, mert a veszélyes dolgok kilencven százalékát akkor követi el, mikor Andrisnak szopi-time van.

 

+1: félóra sem  telt el az újabb hajmeresztő mutatvány óta, a tűzhely melletti asztalra mászott fel a kis büdös. Széket tolt az asztalhoz, székről mászott az asztalra, pontosabban az üveg vágódeszkára, ami az asztalon volt. A deszkán térdelve a kenyérsütő gépre könyökölt, és falatozta a kenyérsütő gép mögött tárolt kölesgolyót. Én közben egy méterre mosogattam, s nem vettem észre.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása