Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

bréking: Andris megfordult!

2009.01.12. 17:51 - katampusz

Címkék: első andris kunsztok anyumondja

Mai napon fent nevezett csecsemő (mit csecsemő, nagy ló!) végre megfordult. Hasról hátra, lassú, nehéz ficánkolás eredményeként, miközben még a feje is helyet cserélt a lábaival. Fotó nincs róla, csak telefonnal készült rossz minőségű képmaszat, mert nincs meg az elemtöltő.

Így a tegnapi cukiságot sem tudtam lefotózni, mikor Andris az új babzsákfotelban aludt, fél kézzel Miciegeret ölelve, fél kézzel cumizva.

Múlt szerdán kicsiBót orvoshoz vittem. Mázsálás és méredzkedés után, megkapta az esedékes oltásait. 7 kg, 66 cm és másfél éves koráig nem kell több kötelező oltást kapnia. Azért mi megkínozzuk még két meningococcus elleni szurival a következő két hónapban.  A súlygyarapodása egy hónap alatt mindössze 10 dkg (ennyi párizsit Lev simán befal egy éhesebb reggelen), a hosszgyarapodása viszont figyelemre méltó, 60 nap alatt 5 cm. Erre mondja a Nyeső doktornő:

-Anyuka, nem lehet mindent egyszerre!

Szóval most a vertikális növés korszakát éli.

 

Más. A nyelvét egészen biztosan az apjától örökölte. Olyan mint egy cica, folyton forog a nyelve, kilógatja, visszahúzza, hegyét kidugja és cuppog, csetteg, cumizik vele. Hol hegyes, hol piskóta alakú, és majdnem az álláig ér. Szerintem ő lesz az a gyerekünk, aki az apját utánozva meg tudja majd nyalni az orrát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása