Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

első cipőhúzás

2009.01.22. 18:39 - katampusz

Címkék: első fotók kunsztok anyumondja

Az esős időnek hála, ismét előkerült a piros gumicsizma, amihez ősszel még egy pár evezőt is mellékelni kellett volna Levinek, most meg már kényelmesen belenőtt. Egyedül öltözni és vetkőzni ugyan nem tud, és idáig nem is érdekelte a dolog, de

újabban le tudja vetni a kabátját. Néha a sálját és sapkáját is, ha már eléggé kilazultak rajta. Szandált és cipőt is, eddig csak levenni tudott, és csak akkor ha volt valami motiváció, semmi rendszeresség.

Ma viszont cirka negyed órát szánt arra, hogy belekülzdje magát a gumicsizmáiba. Először feladta és durcásan a kezeire húzta őket, aztán megint nekiesett a problémának és pár perc múlva vígan klafoggott elő az egy szál body + harisnya + piros gumicsizma összeálításban. Zabálnivaló. 

Most épp mögöttem térdel egy javítani való számítógép tetején, az említett öltözékben, és a Hova fut a kisvonat című leporellóját olvassa, hallom is kik ülnek a vonaton: Baba, baba, babababa, babaa...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Piros gumicsizmák + pizsama, másnap reggel, ugyanott, Micimackó újságot lapozgatva

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása