Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

00

2009.03.30. 10:53 - katampusz

Címkék: duma kunsztok andrismondja

Dupla nullás történetek következnek. Az ilyen kitérőre még a király is egyedül jár, de csak addig, míg gyereke nem születik. Vége a csendes magánynak, egy törpe terrorista zaklatását tűrve kell legintimebb anyagcsere folyamatainkat intézni.

Mostanában Levi is bilizik. Nem minden nap,  de elég rendszeresen ráül esténként, fürdés előtt. Kicsit mindig noszogatom, ha nagyon nem akar, vagy nem úgy jön ki a lépés, akkor kihagyjuk a bilizést. A kisfiam társas biliző. Igen. Együtt trónolunk, kihasználva a szülői jó példa aranyban ki nem fejezhető értékét. Én a vécén, ő arrébb, egy fürdőszobaszőnyegre tett bilin (csúszásgátlás) hajtja végre a nagy attrakciót. Minap atyja is itthon volt, s Levi alkalmazkodott az új helyzethez, váltásba parancsolt bennünket a toaletten. Először apa, aztán anya trónolt, közben ő élénken fülelt nincs-e átverés, s telicsurgatta a bilit. Egyelőre tehát itt tartunk, esténként belepisil a bilijébe.

 

Pár napja kedődött mi? mi? korszaka a vártnál jobban megviseli az idegeinket. Nem, a vécén sem hagy békét nekünk, követ, mint egy pincsikutya és kérdez, kérdez, kérdez. Ugyanarra rákérdez ötvenszer, az ember nem tud magába szállni. Ha késünk a válasszal, rögtön hisztérikus színezetet ölt a hangja. Emmi? Emmi? Míííí? Borzalom.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása