Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

ajjaj

2009.02.06. 10:31 - katampusz

Levente megint fényképeket nézegetett, s mutogatta, hogy ki kicsoda. Petinek mutatta a strandon készült képet, ahol hárman vannak a papával. Peti mondta is neki, hogy majd holnap megyünk a papához. Én marha, meg kiegészítettem, hogy a dédimamához megyünk,  ahol a pipik meg a kutyák vannak. Ott lesz a papa is.

Erre boldog sikkantással szaladt a szekrényéhez, harisnyát vett elő és húzta a lábára. Segítenem kellett, mert nem sikerült a művelet, utána meg szaladt a cipőkhöz. Magyarázott, hogy: káká (kot-kot) vava mama papa tütü. Mutatta, hogy hányan megyünk: anya, apa, baba baba.

Még most sincs teljes béke, muszáj vele postára mennem trolibusszal, csak ezzel tudtuk leszerelni. (Postásnéniket szereti, mindig ő adja oda a pénzt.)

Tegnap reggel először fordult elő, hogy ő adjon program-tervet: a kijelentésemre, hogy megyünk tornázni Judithoz, megrázta a fejét és közölte velem: "Nem! Heheee, tledledle!" A Közlekedési Múzeumba akart menni trolibusszal, vonatokat nézni. (Vasárnap ott voltunk, az egy főre jutó fiús apák száma országos szinten itt a legmagasabb. Levente meg lecövekelt a terepasztalok előtt, nem lehett hazahozni. Szerencsére nagyon gyorsan tudunk ordító kétévest öltöztetni.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása