Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

fababa

2009.03.30. 22:22 - katampusz

Címkék: játék anyumondja

Levente fababának hívja a matrjoska babáimat. Van három, Minszkből. Legalább velem egyidősek, de nagyon úgy tűnik, hogy mégegyszer ugyanennyit már nem fognak megérni. Lev kezelésbe vette őket.

Szétszedni is gyönyörűség őket, hisz mindig van egy kisebb, egy még kisebb, egy icuri-picuri, s mikor már azt hiszem megtaláltam az utolsót, még abban is lapul egy miniatűr babácska. Aztán milyen jó kirakni őket, sorba rendezni, szétszedegetni, megtalálni mindnek a párját, kincseket csempészni a hasukba, végül családosat játszani velük.

Fababák a kabriósított villamoson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon érdekes, hogy Lev először a legnagyobb babát hívta anyának, az eggyel kisebbet apának, két kisebbet meg magának és Andrisnak tartott fenn, aztán cserélt meg minket és a legnagyobb baba lett az apa, s a kisebb lettem én.

Ezek mind csicsizni jöttek Levivel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Velük is alszik, enni is vitt egyet. Megkérdeztem, szereti-e a csokikrémet a baba? Gondolkozott, aztán azt mondta: jó. baba kém jó. kakaú.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása