Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

Andris hét és fél hónapos

2009.03.11. 04:34 - katampusz

Címkék: beteg fotók andris kunsztok

A vírusos betegség őt sem kímélte, és lassabban is gyógyul. Zsenge kora miatt sokat van vízszintes helyzetben, így pedig nehezen ürül a sok váladék a tüdejéből. Még mindig hurutos.

Kimaradt két tornaóra, (mostanában Levi és Andris közt megosztjuk a tornaórát) és itthon sem nyúztam. Még a legegyszerűbb hintákat sem csináltam vele. Mégis, pont ebben a két hétben történt nála egy növekedés ugrás.

Napok óta aktívan forgolódik, mindkét irányba. Vannak preferált irányai, de minden irányba meg tud fordulni. Sokkal élénkebb is,  és nagyobb érdeklődést tanúsít a környezete iránt. Eddig nehezen tudtuk motiválni, mert hiába lengettük előtte a földkerekség legérdekesebb csörgőjátékát, ő csak nézte, és azt is csak pár másodpercig.  Most végre érdeklik a játékok, meg akarja őket szerezni, szájába gyömöszölni, ízzé-porrá csócsálni, egyik kezéből másikba tenni, lóbálni. Hátára letéve pillanatok alatt a hasára perdül és körbenéz a birodalmában. Megkaparintja az egyik csörgőt, és visszafordul vele hanyattfekvésbe  úgy kényelmesebben és alaposabban meg tudja vizsgálni.

Ölünkben ülve merészen lecsap minden tárgyra, amit elér. Minket ez sokszor váratlanul ér, a környezet iránti hirtelen és heves érdeklődését még nem szoktuk meg.

Házi készítésű rojtozott baba-kockával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Örökölt macis csörgő, szomszéd import:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Becsavarodott:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Első számú kedvenc, balatoni bazári csörgő:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása