Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

csintalan, még mindig csintalan

2009.04.06. 22:35 - katampusz

Címkék: anyumondja ...csintalan vagyok tök csintalan...

Lev szökik. Meglép, lelécel, olajra lép, tiplit vesz. Amint lehetőség nyílik rá, már kinn is van a gangon. Ebben a hirtelen jött kora nyári melegben folyton nyitva hagynám az ajtót, de miatta nem lehet. 

Egyik nap is, felébredt a délután alvásból, (Két óra az adagja, mindig megalussza, csak altatni kell.) s lábairól levéve kezeire húzta fel a zoknijait. Ezen kívül volt még rajta egy hosszú ujjú body. Így, mezítláb, félpucéron és kacagva rohant ki előlem a folyosó másik végére, feltartott kezein könyékig értek a zoknik. Ott megállt és kiabált nekem, hogy: Nem, nem! Nem taapa Te! Ké! (Nem, nem! Nem a Levi talpára való! Kezére!)

Én meg az ajtóban álltam és nem bírtam utána szaladni, mert féltem bepisilek a röhögéstől. Csak kiabáltam vissza, hogy: Levi, nem kesztyű! Gyere vissza, hideg a kő! Megfázol!  Belelépsz a dióhéjba és megszúrja a talpadat! Erre ő: Nem kő! Kettyű! Nem bibis taapa! Dió éjja nem! (Nem hideg a kő, nem fogok megfázni! Ez kesztyű! Nem lesz bibis a talpam a dióhéjtól!) A hideget kőnek mondja, mert mindig azt mondom neki, hogy hideg a kő. Ebből a kőt tudja mondani, a hideget nem, hát a hideg is kő lett a Levi nyelvén.

Na, mondtam neki: Gyere be gyorsan, na gyere ide! - S nyújtottam felé a kezem. Látta, hogy nem haragszom s gyorsan a karomba szaladt, csámpázva szedte a vékony virgácsait. Megzabáltam érte. 

Azóta mindig beszélget velem erről, a zoknik kapcsán, sőt, már Andrisnak is mondogatta, hogy Neeem, nem taapa, ké! Neem, nem, dádá!

 

 

Ha zavarban van, kilógatja a nyelvét, s mindenfelé néz; oldalra, aztán lesüti a szemét, rám néz, másfelé néz. Csak egy helyre nem néz: arra aki zavarba hozta. Azt kerüli a tekintetével. A nyelve közben jobbra lóg, balra lóg, tisztára mintha önmaga karikatúrája lenne.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása