Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

másfél

2008.04.22. 15:40 - katampusz

Címkék: ünnepek

Másfél éves lettem.

Kaptam puncstortát, anyu fukarul osztogatta, de apában bízhatok, ő tisztességes adagokkal kínált.

Így másfél évesen elmondhatom magamról, hogy:

  • 12 fogam van, 86-92-es ruhákat hordok, a lábamra kicsi a 20-as szandál.
  • Tudok egyedül inni pohárból, egyedül enni kanállal. (Ez utóbbit csak felügyelettel és némi étel-veszteséggel.)
  • Megtanultam motorozni, de csak a lakásban szeretem gyakorolni. Még nem éreztem rá a dolog ízére.
  • Ha jó kedvem van, elsétálok anyuval a postáig, onnan a közértbe, majd át a patikába, végül haza. Csak 50-60 lépést vitetem magam anyuval, a többit egyedül teszem meg.
  • Tudom, hogy az ajtón kopogni kell, aztán megnézem hogy nyitva van-e, ha nincs és nem jön senki ajtót nyitni, akkor mutatom anyunak, hogy csöngessen be nekem.
  • Nem mondtam még semmilyen érthető szót, de két napja utánzom azt a szót, hogy „elfogyott”, mégpedig úgy, hogy eötttö, vagy valami hasonló. Mindig magánhangzóval kezdem és a végén mondok egy hosszú té-t.
  • Ma először adtam igazi cuppanós puszit, rögtön kettőt anyunak, de észrevettem hogy hajcsatja van, ezért többé nem foglalkoztam a puszi kérdéssel. Most anyu izgul, hogy biztos elfelejtem hogy kell csinálni.
  • Utánozom anyuékat. Újabban főzőcskézek. Anyu is főz, és én is, mögötte. Van egy számítógép a földön, arra szoktam pakolni a lábasokat, fedőket, meg amit még kiválasztok anya edényei közül, és teszek-veszek. Ebéd után anya elmosogat és tisztára törli az asztalt. Mikor végzett és nem figyel oda, elveszem a szivacsot és én is letörlöm a számítógép tetejét.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása