Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

járókaundorítisz vagy szeparációs szorongás?

2009.03.25. 07:42 - katampusz

Címkék: fotók andris anyumondja

Andris nyíladozó értelme minden nap ámulatba ejt minket. Tegnap már kétszer láttam, hogy a járóka rácsaihoz ékelődve úgy próbál szorult helyzetéből szabadulni, hogy felkapaszkodik rajta. Ha így folytatja, lassan aktuálissá válik a kiságy és a járóka szintjének lejjebb helyezése.

Ezzel párhuzamosan megszűnt nyugodt, szemlélődő csomagnak lenni. Egyedül töltött idejének minimum felét kitartó sírással, bömböléssel, ordítással kíséri. Nagyon édes, már akkor sírva fakad, mikor a járókánál megállok vele. Ha leülök mellé és úgy babrálok, még elvan. Levi is sokat bohóckodik vele, azt is szereti. Mindegy, ki foglalkozik vele, csak egyedül ne maradjon, mert akkor eltörik nála a mécses.

Így oké, van kit figyelni:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása