Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

hajmosás

2008.04.28. 12:12 - katampusz

Címkék: ...csintalan vagyok tök csintalan...

Nem szeretek hajat mosni.
Gondolom ez nem meglepő, anyutól örököltem.
Nem szeretek hanyatt dőlni a kádban, ezért ülve és állva mossák a fejem, így viszont mindig víz folyik a szemembe.
Anya sem valami kímeletes hozzám, mert inkább gyorsan letudja az egész macerát, akkor is, ha nagyon ordítok. Apránként, lassan lelocsolgatni a habos fejemet, hogy szinte észre se vegyem? Nem az ő világa. Fogja a kis piros vödrömet, és végigzuhintja rajtam a vizet, kész passz.  Én frászt kapok és ordítok, ő megtörölgeti a szemem, magához ölel és babusgat.

Sokáig ennyi volt a megpróbáltatásom, de jó ideje bevezettük a hajszárítást.
A hajszárító félúton van a pelenkázás és a porszívó között a nem-szeretem listán.
Azért lassan megszokom, tegnap például egész vicces volt, hogy anya is hajat mosott és felváltva szárítottunk hajat. Az tetszett.

Igyekszem demonstrálni, hogy nincs szükség hajmosásra, hisz már rögtön másnap koszos lesz a fejem. Véletlenül.
Múltkor véletlenül belemarkoltam a margarinos dobozba és összekócoltam a hajam, ma reggel meg a lekváros táska töltelékét masszíroztam el véletlenül az üstökömön. Anyu megpróbálta kisfésülni az összeragadt hajamat, de túl jól dolgoztam, mert nem sikerült.
Állítólag ma este is hajat mosunk, gondoljatok rám...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása