Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

solymáron

2008.05.11. 11:10 - katampusz

Címkék: úton

Babakocsival mentünk, amit én nagyon élveztem, anyu kevésbé.
Békávézni azért jó, mert:
  • lehet ismerkedni,
  • utasítgatni anyut, hogy bökdösse meg a kapaszkodókat, és akkor azok hintáznak,
  • lehet figyelni, ahogy megállunk, ajtók nyílnak, csengetés, becsukódnak, elindulunk, és minden egyes fázisnál elégedetten mondani, hogy: Nnna!
  • leszállás után lehet integetni, hogy pápá,
  • az emberek körülöttünk mindenféle izgalmas dolgot csinálnak, kezdve például azzal, hogy mindenkinek van cipője és mindenkié másmilyen,
  • satöbbi.
Sikerült  ébren maradnom Solymárig, és erre roppant büszke vagyok, mert nagyon küzdöttem az álommanók ellen.

Dédiéknél azért jó, mert:
  • lehet finomat enni,
  • lehet játszani a szúnyoghálós ajtóval,
  • ott van Saci Berci Artúr, a három vau, akiket lehet simogatni, és akik folyton összenyalnak cserébe,
  • lehet menetelni az udvaron, teraszról le, teraszra fel, pipisekhez, műhelyhez, kerítéshez,
  • mindig megyünk dédimamával szomszédolni,
  • meg sétálunk is, játszótérre is megyünk,
  • és van nagy hintaágy.
Csak pakolni tilos, meg rámolni, telefonálni, szekrényekben turkálni, ezekért a mama mindig  nagyon kiabál.

A pipisek megcsipkedték a kezemet meg a nadrágomat, ezen én mindig jókat kuncogtam. Meg azon is, mikor a kutyák kicsi a rakást játszottak velem és ki se látszottam alóluk. Azon anyu nem szórakozott olyan jól, nagyon kiabált a kutyákkal, de azok is olyan szófogadók mint én, úgyhogy hiába.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása