Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

két pisi, de hova?!

2009.04.08. 21:10 - katampusz

Címkék: anyumondja ...csintalan vagyok tök csintalan...

Este, fürdés. Homokozás miatt helyet cserélt két esti napirendi pontunk: a játszótér-haza-vacsora-fürdés-altatás sorrend borult, és hazaérkezés után az előszobában levetkőzve egyenesen fürödni mentünk. Ez Levit kapásból megzavarta, de attól totál kiborult, hogy homokos a pelenkájának lakója.  Annyira, hogy nem is pisilt a bilibe, hiába ült rajta. Pisilt viszont a nagyszoba padlójára, miközben Andrist öltöztettem pizsamába. Törülközőjét széttárva leguggolt és pisilt, majd szólt: Anya! Anya!

Hátralesek: Nahát, nem ide kellett volna, de nem baj, mindjárt feltöröljük. Legközelebb szólj és megyünk bilire.

Azért figyeltem a szemem sarkából, s nem csalódtam. Megint leguggolt, nyomott egy kis pisit, s gyorsan, diadalmasan kiabált nekem: Anya! Tettő! (Anya! Kettő!)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása