Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

Lassú Víz

2009.03.19. 09:08 - katampusz

Címkék: fotók andris anyumondja

KicsiBó szépen forog, és képes hátrafelé tolni magát a karjain támaszkodva. Ennyi tudománnyal birtokába jutott a helyváltoztatás képességének, amit próbál tudatosan alkalmazni, hétvégén végre megfigyelhettem. Hőn áhított érdekes játékhoz próbálta elnavigálni magát forgással és tolódzkodással. Nem sikerült neki, de látszott, mit miért csinál.

Azt is láttuk, hogy kísérletet tesz a hátsó fertályának megemelésére, lábainak felhúzására. Még gyenge próbálkozások ezek, de Andris nagyon ígéretesen, szépen sorban halad a mozgásfejlődés fázisaiban, tehát végre nyugodt vagyok. Tudomásul vettük, hogy ketteske Lassú Víz (uff), nem fog szaladni 10 hónaposan.  (Péter 8 hónaposan fordult meg, bár koraszülött és extra dundi baba volt.)

Lassú Víz menetrend szerint eljutott lábacskái aktív felfedezéséhez. Ha épp nincs nála játék, folyton a levegőbe dobja a tappancsokat és kalimpál velük, cibálja őket, próbálja bekapni. Egyelőre sikertelenül.

Lassú Víz és apja, esti örömködés közben:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása