Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

motor

2008.07.14. 20:11 - katampusz

Címkék: kunsztok ...csintalan vagyok tök csintalan...

Tudok motorozni, anyával tegnap este kimerészkedtünk az utcára, biztonsági intézkedésként felvettük a pórázunkat is. Csak egyszer taknyoltam el és anyu nagyon megdicsért, hogy kormányozni is tudok, és kikerülöm a legtöbb akadályt.  Nem bízott bennem idáig, de honnan is tudhatta volna hogy már elég ügyes vagyok, ha sose mert kiengedni a motorral a négy fal közül.

Nagyon tetszik az új közlekedési mód, ezért reggel miután felébredtem és megreggeliztem,  egy szál pelenkában kiszaladtam az előszobába, fejembe nyomtam a kalapomat és motorra pattanva kiabáltam az ősöknek hogy villámgyorsan menjünk le motorozni!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása