Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

róka koma

2008.07.18. 21:55 - katampusz

Címkék: ...csintalan vagyok tök csintalan...

Van ez a böngészős könyv, nem is egy, hanem egyenesen három. Az egyikben van egy kukásautó, ő a főszereplő, szépen végigmegy a könyvön és begyűjti a szemetet, de nem ez a lényeg,

hanem az, hogy mindenfelé ki vannak téve a kukák. És betéved a könyvbe egy róka koma, aki bizony eléggé éhes lehet, mert rögtön az első oldalon a kukában keres ennivalót.  Kitúrja a szemetet, jó nagy rendetlenséget csinál a járdán. Éppen arra megy a Bonzó kutya, Vilma nevű gazdáját sétáltatva, és jóóól megugatja a rókát, Vilma alig tudja visszatartani a pórázzal.

Na ezt a róka komát mi mindig megfenyegetjük. Akkor is, ha épp másik oldalon kukázik vagy kergeti a libákat, esetleg egy másik könyvben hátizsákkal kirándul a kisvasúton. Sőt akkor is fenyegetünk, ha anyával sétálva nagy zöld kukákat látunk kirakva a járda szélére. Mégpedig így:

-Eeejnye, róka koma, ne kukázz! Ejnye-bejnye! (Mutatóujjunkkal közben jól megfenyegetjük a rókát.) Ne kukázz, mert jön a Bonzó kutya és jóóóól megugat!

Mivel én még nem beszélek, ezért a szöveget anya mondja, én csak fenyegetek az ujjammal és a megfelelő hangsúllyal (az eeejnye-bejnye hangsúlyával) dumálok hozzá a saját szavaimmal.  Apáék szerint be kell tojni tőlem, annyira zabálnivalóan csinálom. Kicsit elfogultak vagy mi a szösz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása