Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

nem ér a nevem

2008.09.06. 09:27 - katampusz

Nem beszélek mégsem, korai volt a nagy öröm. Nem mondom hogy nyanya, meg aba, kakökő. Csak az ebbe és a kaaa-kaaa maradt. Inkább hümmögök. Annyiféleképpen tudok hümmögni  hogy csuda, kiegészítem mutogatással sírással és hisztivel. Ennyi kommunikációs eszköz bőven elegendő ahhoz, hogy megértessem magam, és válaszoljak ha kérdeznek. A verbalitás fölösleges luxus.

Más területen is megmakacsoltam magam, például semmi gyümölcs. Turmixolva se! Na jó tejbegrízben még megeszem. Úgy általában kezdek bekeményíteni kaja-fronton, szeszélyeskedem, hol megeszem a kolbászt a kenyérről, hol nem, kétféle állagú ételt nem eszem egyszerre. (pl husi meg köret. vagy husit eszem vagy köretet, változó. azért többször eszem meg inkább a húst.) Új ételféleségeket rögtön elutasítom, anyám legutóbb a kuszkusszal próbálkozott.  Ma viszont megettem három falat paradicsomot öt falat fetasajtért cserébe. Anyu salátájából kiettem volna az összes sajtot, de nem hagyta, csak úgy ha eszem paradicsomot is.

Szeretem a csípőset, és szeretem a jó gyrost is. Illetve előfordult már, hogy jóízűen befaltam, mert ugye ne vonjunk le merész következtetéseket.

Ja igen, nem viszem ki a koszos pelust a szemetesbe. Minden mást kiviszek, de a pelust nem.

Sokat kell velem foglalkozni, egészen pontosan Andrissal kell kevesebbet. Ha nyűgös vagyok, mutatom, hogy tegyük vissza  a kiságyába. Ha Andris nyűgös, én is nyomban az leszek. Azért cuki baba, múltkor mutogattam neki a mesekönyvemből, megsimogatom meg puszit is adok neki. Szívesen ringatom a hordozóját, vagy tolom a babkocsiban, amíg el nem fáradok. Akkor viszont Andris menjen anya kendőjébe, mert én szertnék babakocsiban utazni....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása