Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

Levi magyaráz

2008.10.13. 10:33 - katampusz

Címkék: úton duma anyumondja

Tegnap Solymáron voltunk. Este Lev magyarázza, mi történt vele a nap folyamán.

- Amama, papa, vava vava. (Ott volt mama, papa és a kutyák Berci és Saci.)

-Anyanya, ata, bababa (Meg anya, apa, Andrisbaba.)

-Mama, hm-hm (itt kis kezével képzeletbeli kulcsot fordít el a zárban), hamm-amm. (Mamával bementünk a tyúkokhoz és megetettük őket.)

-Hm, hümm, hűű, mmmm (kezével locsolást imitál) (Meglocsoltam a virágokat is.)

Ismétlés ezerszer. A kertkaput egyébként saját maga nyitotta ki a kulccsal, és emlékezett rá, hogy hol vannak a pipisek. Mikor odamentünk a tyúkólhoz, lehajolt és egy kis zöld gazt vett fel a földről, majd ügyesen bedugta a tyúkoknak, ahogy a mama mutatta neki még jómúltkorában. Boldog vigyorral nyugtázta, ahogy a kotkodák egyből lecsaptak a kajára. A kakas kukorékolni kezdett, a tyúkok meg kotkodálni, én pedig lelkesen utánoztam őket neki, hátha megtanulja legalább azt hogy kot-kot, de ez nem jött össze.

A kutyákkal kapcsolatban nagyon ambivalens érzések viaskodnak benne, egyrészt irtóra meg szeretné simogatni őket, másrészt meg be van tojva tőlük de piszkosul. Bercit azért megsimogatta, a kutya erre kötelességtudóan a pocakját kínálta neki vakargatásra. Ez viszont nem tetszett Levnek, kis kezeivel a szőrébe markolva próbálta visszagördíteni a hasára az állatot. (Rend a lelke mindennek, kutyaláb alul legyen, kutya meg felette és ne fordítva.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása