Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

szókincs

2008.10.15. 14:37 - katampusz

Címkék: duma anyumondja

Mondja az:

  • apa
  • anya
  • baba
  • mama
  • papa
  • kell, kérem
  • elment
  • tej
  • kakaó
  • torta
  • tészta
  • hami
  • vau-vau
  • pénz

 szavakat. Többségét egészen érthetően.

Jelzi:

  • a halacskát tátogással.
  • a kék illetve sárga villogó lámpás járműveket és egyéb tereptárgyakat (mentőautó, tűzoltóautó, kukásautó, távirányítású kapu, riasztó, útfelújítások miatt kitett terelő tábla satöbbi)   mégpedig úgy, hogy nínózik és mutatja hol látja a villogó lámpát.
  • a hintát. Énekli a hinta-palinta dalocska elejét, hogy hűűű-hűűű és mutatja hol van.
  • a kukákat, rókákat és mindenféle szemetesedényt. A róka koma ne kukázz! kezdetű böngészős fenyegetésünk feddő hangsúlyát utánozva, mutatójjával fenyeget az objektum felé. Ez elég ciki, mert addig csinálja, míg hangosan meg nem fenyegetem én is, az utca népe meg értetlenül néz ránk.

 

Esténként szokott elalvás előtt bemutatót tartani, végigmondja a szavakat amiket ismer, aztán mesél belőlük, nekem meg bólogatni kell, hogy: Iiigen? Tényleg??? Nahát! Nem mondod!

Minap már telefonon is értekezett az apjával, eddig csak vigyorgott a kagylóba és kuncogott, most viszont válaszolt is, egész klasszul eldumáltak. ÚGy fejezték be a csevegést, hogy az apja elköszönt tőle, (mondta hogy pápá, szia, puszi,) erre Lev elvette a fülétől a telefont, egyik kezével tartotta, a másikkal pedig beleintegetett. Megzabáltam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása