Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

hisztis és önálló

2009.03.13. 20:45 - katampusz

Címkék: fotók andris kunsztok anyumondja

Levente narancslevet facsar, teljesen egyedül, közepes kuplerájjal és mocsokkal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én már oda se mehetek, mert visít, hogy: baba! te! Elektromos citrusprésünk van, én csak kettévágom a narancsokat, beüzemelem a citrusprést, mellé készítem a sörös korsót, s megyek Andrist fürdetni. A többit Lev a nagyszéken állva elintézi, 6 narancsból majdnem fél liter narancslé lesz. Kétharmad-egyharmad arányban osztozunk, neki jár a nagyobb rész. (Andrissal megkóstoltattam, mint negyedik ételkísérlet. Az eredmény ugyanaz volt, mint az almánál. 1 ml narancslét kanalaztam a szájába, 1 dl-t köpött vissza.)

Ma mosogatni akart, nagy veszekedés árán tudtam csak meggyőzni, hogy ne tegye. Kompromisszumot kellett kötnünk, legközelebb velem mosogathat.

Egyedül iszik. Nem is szól, ha inni kér. Egyszerűen kinyitja  a hűtőt, kiveszi a tejet, bögrét keres, tölt bele csurig, aztán tovább, aztán: Anyúúú!, közben megpróbál inni, így kiömlik még egy adag tej a ruhájára meg a földre. Egy ivás cirka fél liter tejbe kerül. Múltkor a maradékot nagy lendülettel kiöntötte a mosogatóba, akkor került sor a víz és más innivalók közti különbségek című lecke ismertetésére. Természetesen vizet is egyedül iszik, széket húz a mosogatóhoz, bögrét keres, megtölti, iszik, bögrét kilögyböli és szárítóra rakja.

Ha elöl marad valami evés után, azt ő nyomban felfedezi és elrakja a hűtőbe.

Kezet mos egyedül,  sajnos elég alacsony hatásfokkal. Eszébe jut, kiszalad, székre áll és bevizezi a kezét, amit aztán beletöröl a törülközőbe. Ma a nagyszéket vitte ki magával, arról felérte a szappant, úgyhogy egy fokkal jobb lett a végeredmény.

Hiszti naponta van, minimum kétszer. Ezer oka lehet, többnyire valamit akar, amit én nem akarok, hogy akarjon. Mostanában hisztizett az apja után, hisztizett, hogy nem akar még hazajönni, hisztizett boltban szívószálas innivalóért, tejszínhabért, hisztizett mert dádát kapott a popójára, hisztizett mert liftezni akart, hisztizett mert álmából rosszul ébredt, hisztizett mert dobált és elhoztuk a játszótérről, hisztizett mert köpködött és ráordítottam, hisztizett mert Andrist adjusztálta és kimenekítettem Andrist őt meg leszidtam, hisztizett mert Thomast akart nézni, hisztizett mert nem vette észre a lába előtt heverő kedvenc játékát, hisztizett mert nem engedtem tejet inni, hisztizett mert motorral akart jönni, hisztizett mert lemerült az elem a vonatban. Most ennyi jut eszembe...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása