Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

cipő az ablakban

2007.12.07. 10:22 - katampusz

Címkék: ünnepek

Érdekes dolgok történnek itthon mostanában.

Az hagyján, hogy szüleim egyre többször keverik össze egymást és reggel anyu megy el itthonról, apu meg marad velem.

Azzal sincs baj, hogy piros izék lógnak fentről, meg szúrós zöld van az asztalon.

De egyik este anyu az ablakba  rakta a cipőmet. Magyarázott valamit egy kedves öreg bácsiról, megigazgatta a cipőfűzőt és titokzatosan becsukta az ablakot. Biztos nem akarta hogy játszak a cipőmmel, mert akkor szokta így elrakni a dolgokat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán reggel teli volt mindenféle érdekes dologgal a bakancsom, de erre csak akkor jöttünk rá apuval, mikor indulni akartunk szerelni és sehol sem találta a cipőmet. (Mert az anyu mindig mindent elpakol ugye.)
Este tudtam csak tüzetesen szemügyre venni a holmikat, mikor hazaértünk. Volt két gömbölyű ehető labda, de azokat nem szeretem annyira, meg volt csoki, abból meg nem adtak. (csak apu egy kicsit, de csak anyu háta mögött.) Aztán volt játék, szétszedős eldobálós fajta, és sok kis botocska piros papírban. Ez nem tudom mire jó, mert nem finom, nem gurul és belefújni se lehet. Egyedül csapkodásra alkalmas, de akkor meg potyognak belőle darabok.
És most már nincs is meg, biztos ezt is anyu dugta el.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása