Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

totyogós korszak

2008.01.18. 21:42 - katampusz

Címkék: kunsztok

Szépen totyogok,  semmi hirtelenkedés, csak óvatosan. De megyek én mindenhová,  nagyon bátor lettem. 
Tegnap voltunk egy néninél, akit valamiért nagyon érdekeltek a pucér lábaim, és klassz kicsi serpenyője meg teaszűrője volt, a szobaajtajáról nem is beszélve. A néni tornázni küldött minket, anyám nem lazsálhat, most már szakvélemény is van róla.

A héten anya nagyon elhanyagolt, pedig nekem jön a hetedik fogam, extra bánásmódot igényelnék. Lepasszolt a dédiéknek, meg a papának. Dédiék jófejek, dédimama külön veszi nekem a narancslevet meg túrórudit, lángost süt és odavan értem. Cserébe én szót fogadok nekik, de szigorúan csak akkor, ha magunk közt vagyunk. Anyu előtt nem.  Ha megtudja hogy szót fogadok, szívbajt is kap az tuti. És rögtön azt akarja, hogy neki is szót fogadjak, de arra azért nem vagyok hajlandó, hiába na, következetes vagyok a szüleimmel.
Papa is hoz nekem túrórudit, de ő jégkrémeset, bibí. Meg klassz kajákat csinál nekem, igazi tökös férfikajákat, nem kukoricakását banánnal. Nagyon jó csípős lecsós virsis rizottót csinált nekem, ízlett.

Sajnos teli van a fejem tiplikkel. Amint egy elmúlik, beszerzek helyette kettőt.

Egészen jól beszélek már. Be nem áll a lepénylesőm, anyám szerint. Na ezt azzal büntetem, hogy ha büszkélkedni akar velem, akkor kuka leszek. Nagyon sokat beszélek a szüleimnek, de még mindig alig értik a mondanivalómat. Nagyon strapás ez a beszélni tanítgatás, egyelőre semmi haladást nem látok náluk. Azért nem adom fel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása