Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

csoki

2008.03.18. 12:49 - katampusz

Címkék: ...csintalan vagyok tök csintalan...

Ma reggel elég korán keltem, apuék még mélyen aludtak, gondoltam felkelek és játszom egy kicsit.
A kanapén kincset találtam:
csokimaradékot egy szép lila papírban. Volt vagy 5-6 kocka finom csoki benne. Még az Ági hozta nekem, de anya ette helyettem, nehogy elcsapjam vele a hasam.
Meg is ettem mindet, és semmi bajom nem lett, egy dolog okozott gondot, hogy hamar elfogyott.
Felébredtek az ősök és meglátták nálam a csokipapírt, (corpus delicti) veszekedtünk mert nem akartam odaadni.
Meg a ruhám is csokis volt
az arcom is
a kezeim nem, mert már
beletöröltem őket a lepedőmbe.

Persze kisütötték, hogy én nem is vagyok hibás, csak az anyu, mert ő hagyta a kanapén a csokit, meg egyébként is miért csokizik és miért a kanapén, szóval háromszor is bűnös.

Körözöttet reggeliztem, de még ez se bírta elnyomni a csokiillatot ami árad belőlem, olyan a szagom mint egy csokigyárnak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása