Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

pók

2008.07.14. 20:20 - katampusz

Címkék: ...csintalan vagyok tök csintalan...

Találtam egy pókot a konyhában szombaton.

Anya főzött én meg álltam és néztem, (a lába mellett 2,5 centire, hogy ne zavarjam nagyon) mikor észrevettem egy rusnya nagy valamit ami szaladt.

Meg akartam vizsgálni ezért felvettem, de megcsípett én meg alig tudtam lerázni a kezemről. Anyu nem tudta mi történt, miért sikítok és mutatom az ujjam, aztán meglátta a pókot és megijedt hogy most mérgespók-csípésem lett.

Megmosta a kezem hideg vízzel, adott három tucat gyógypuszit, felhívta a védő nénit, aput. Egy vajasdobozba söpörte a pókot akiről nem tudtuk hogy él-e vagy sem, biztos ami biztos rátette a doboz tetejét is, kirakta a cipősszekrényre aztán nem mert kimenni, mert mi van ha a pók valahogy kiszabadult.

Figyeltük, hogy bedagad-e az ujjam, aztán anyu megnyugodott mikor szenvedő arccal felváltva kértem a jobb és bal mutatóujjamra a gyógypuszikat.  Nem dagadt be. A dobozt apa dobta ki este, de belenézni nem nézett bele...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása