Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

kaja mizériák

2008.07.25. 00:13 - katampusz

A főtt kukoricát szeretem. (Mert jó pecás leszek, apa szerint.) Csak sajnos nem tudom megemészteni, ha meg sem rágom. (Anya szerint.)

Tegnap előtt ettem egy paradicsomszeletet. Magamtól. Megfogtam és hamm, bekaptam. megrágtam és lenyeltem, nem pedig kiköptem. De másik szeletet már nem kértem. Anya rájött, hogy a bolti paradicsomlevet szeretem inni. Nagyon finom, mert gyümölcsleves dobozban van. És a gyümölcsleveket mind szeretem. A dobozukat is.

Virslit nem eszem mostanában, sem magában sem főzelékben.

Főzeléket, levest eszem, tésztát szintén. Krumplit is, bár néha előfordul hogy mégsem.  Ha vmi főzelék alá van eldugva, akkor szólni kell hogy krumpli jön a falatban, különben reflexből kiköpöm a más állaga miatt. Amúgy sem szeretem a darabos és pépesebb ennivalót együtt.  (A milánóiszószból például kiköpködök mindent, ami darabos.) Édességet, kenyérfélét eszem, a pizza hut pizzáját tömöm magamba. Hamburgert is zöldség nélkül, sült krumplit is, fagyit is. Felvágottat mikor hogy, sajtot mindig. Paradicsomot és paprikát nem. Vizet iszom, bár egyfolytában tejért kuncsorgok. Gyümölcsöt csak turmixolva.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása