Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

bújócska

2008.07.26. 09:09 - katampusz

Címkék: játék

Apával tanulunk bújócskázni.

Az úgy van, hogy négykézlábra ereszkedünk. Mint az oroszlánok. Apa mondja, hogy bújjak el, addig nem néz oda. Én gyorsan elbújok, mindig máshova. Megpróbálok nem kuncogni, ami sose sikerül, de szerencsére apának rossz a füle vagy mi, mert eddig nem buktam le. Apa elkezd keresni a lakásban, hangosan gondolkozik, hogy hová is tűnhettem és lassan megy körbe négykézláb. Anyától is szokta kérdezni, hol vagyok, ő meg álmélkodik, hogy az előbb még itt voltam.

Azért nem találnak, mert én cseles vagyok. Ha apa nem figyel oda, a háta mögött más búvóhelyre osonok négykézláb. (Csattog a padlón a térde meg a könyöke és közben viháncolva röhög, az igyekezettől majd' felborul. De mi nem vesszük észre, megpróbálunk csöndben nem megfulladni a nevetéstől.-Anya)

Néha kidugom a fejem, hogy apát lecsekkoljam merre tart éppen. Ilyenkor szoktam lebukni, vagy apa egyszerűen rám talál, esetleg én fedem fel magam, mert már nem bírom tovább a kuncogást visszatartani. Olyankor mindig hatalmasat röhögünk, apa felfal, megcsiklandoz, és utána ő bújik el.

De olyan sekélyes, fogja a pokrócot és a szoba közepén betakarózik vele. Micsoda álca, egy egyéves is simán megtalálná....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása