Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

vadaspark

2008.11.11. 15:16 - katampusz

Címkék: úton anyumondja

A hétvégén ellátogattunk Budakeszire, megnéztük a vadasparkot. Jó levegő, mozgás, állatok, sem térben sem időben nem hosszú program. A perec meglepően finom és puha, a tea igazi menzás ízesítés, kiváló.

Jól döntöttünk, Lev elég hamar elfáradt és vitette magát, aztán hatalmasat aludt a kocsiban.

  • De addig is motorozott jó két kilométert,
  • látott mókust, rókát.
  • Simogatott kecskét,
  • megtanulta a csacsi-beszédet: áá-i.
  • A szarvast mondja és mutatja: mőőő és a feje búbjára mutat, hogy ott van az agancs.
  • A hollóknál akárhogy füleltem sem tudtam egyebet kihámozni a kiabálásukból, mint kár kár, ami megtévesztő Lev számára, mert nálunk eddig a varjak károgtak. Elég nehéz dolog az állatokat aszerint megjelölni, hogy melyik "mit mond". Elenyésző számú állat hangjára van hangutánzó szavunk, például mit mond a hangya vagy a mókus, a patkány és még sorolhatnám. Már az oroszlánüvöltéssel is gondjaim vannak, és hol van még a tigris meg a párduc és a leopárd.

 Levi kicsit hisztis lett félúton, úgy a bivalyok magasságában,

Amely állat a múlt század elején majdnem kihalt. Az utolsó alföldi bivaly egyedeket állatkertekben sikerült felszaporítani akkora létszámra, hogy Lengyelországban visszatelepíthessenek egy kisebb csordát az erdőkbe. Növényevők, nagy testük miatt sokat esznek, 1000 hektár erdőben mindössze 1-2 bivaly él meg.

de már előtte is fellökött egy másik kisfiút, minden ok nélkül. Ő maga is esett egy hatalmasat, mikor már elég hisztis volt és el akart szaladni. Ez volt a csúcspont, utána már hagyta magát megnyugtatni és a büfénél már semmi baja nem volt a világgal. Megevett egy perecet, ivott hozzá teát, és a kis kútnál kézmosás közben jelezte, hogy hiányzik a szappan meg a fogkefe.

Én is gazdagabb lettem egy ismerettel, miszerint a sünök téli álmot alszanak. Nekem ez annyira kiment a fejemből, hogy hosszú percekig kerestem a mókusok ketrecében a sünöket is, mire végre elolvastam a tájékoztató táblát. Kérem ezek ilyenkor már durmolnak, és a ketrec végében lévő hatalmas izékupac náddal letakarva bizony süniágy volt. Régen volt már az a biosz fakt.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása