Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

kukta

2008.11.14. 17:51 - katampusz

Címkék: játék fotók anyumondja ...csintalan vagyok tök csintalan...

Levi főz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Minden áldott nap, minden játékával főz. Nemcsak a játékaival, hanem az én konyhai eszközeimmel is. Már a kezdetek kezdetén lopkodta a fazekaimat, a fiókomból a ritkán használt eszközeimet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán vérszemet kapott és elkanászodott. Lisztet, darát, rizst pancsol szét elképesztő gyorsan és hatékonyan. Sodrófámmal nyújt, reszelőmön reszel. Fazekaimban fakanalammal megkavarja a legót, aztán (ahogy tőlem látta) a lábos széléhez ütögeti a fakanalat, hogy ne csöpögtesse le a nagy semmit. Térül-fordul, s nincs meg a kedvenc műanyag tálam. Egyik sem a hatból. Viszi a tepsiket is. Tányért is, naná. Szeret többfélét főzni, meg összeöntögetni a képzeletbeli masszákat, aztán egyik lábosból a másikba önteni, jaj mellé ne menjen, akkor szentségel. Szerencsére még csak a hangsúly érthető.

Kedvenc részem, mikor a legó/kocka/kislabda/akármi darabokat merőkanállal/nagy fakanállal egyesével egyensúlyozza át egyik edényből a másikba. Összpontosít, cumi tótágast áll a szájában.  (Ki nem venné semmi pénzért.) Jobbkezes. (Szerintem. A védőnő szerint 5 éves korára látható biztosan, hogy milyen kezes, de ide a rozsdás bökőt, hogy jobbos lesz.)

Veszélyeskedik is. Kisszékét odahúzza a konyhapulthoz, tűzhely mellé, feláll és csinálni akarja, amit én is. Vágom a hagymát, vágnám, kis kezével nyúlkál és pakolja a hagymadarabokat a lábasba. Elfogyott, hiszti van. Botmixeremet is használni akarja. Ő is segít fogni mikor turmixolok, békeidőben meg ellopja, s látom hogy a fakockákat tunkolja vele. Amit elér a pulton, azt elkommunizálja. Vágom a kenyerét katonákra, nyögök hozzá: jaj, de nehéz vágni, alig viszi a kés ezt a naaagy finom szendvicset. Mostanság már övé a szinkron. Én szeletelek, ő nyög hozzá. Onnan tudom, hogy épp szeletelőset játszik, ha nagy nyögéseket hallok. Kés is kéne neki, perszehogy. Nem adom, ordítás.

Nincs már tabu a számára. Felnyúl a lábasért a tűzhelyre, leteszteli, hogy valóban süt-e a sütő, a szárítóról edényeket szedeget le (borul az egész miskulancia). A hosszúnyelű kedvenc kiskanalammal ma reggel épp a vakolatot kalapálta le az ágy végén a falról. A mai nap kapta meg örök használatra a műanyag cukortartómat is. Az edényszárítóról csórta le, s mikor épp vissza akarta szolgáltatni, akkor ejtette le olyan szerencsétlenül, hogy letört a teteje.

Egy ideig azt hittem, ha kap saját kis főzős játékcuccokat, majd szépen leszokik az enyémekről. Nem ez az egyetlen tévedésem vele kapcsolatban... Azért a lisztszórásról valahogy le kell állítsam, még nem tudom hogyan. A tiltás már nem jön be, majd megpróbálom szép óvatosan egyre több dologba bevonni, csak sajnos még nagyon kicsi az ilyesmihez.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása