Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

együtt sütünk

2008.11.21. 19:54 - katampusz

Címkék: játék kunsztok anyumondja

Ma délután megpróbáltam Leventét bevonni a sütésbe. A nagy alkalomból sima bögrés sütit csináltunk, gondoltam azt lehet kavarni rogyásig.

Nem kellett unszolnom, első szóra hurcolta a kisszéket a konyhapulthoz és otthonosan kapott a kicsi keverő fakanál után. Hogy ne legyen hamar vége a főzőcskézésnek, reszeltünk a tésztába narancshéjat, almát, végül a dió is eszembe jutott. A dióval nagyon jól elpepecseltünk, kezdve azon, hogy kimentünk dióért, majd mozsárban megtörtem, megtisztítottuk (rengeteg tálra van hozzá szükség, micsoda izgalom) végül kézi darálóval Sz. Levente bölcsis korú sk megdarálta. Bezony ám! Tekerte mint a veszedelem, nekem csak arra kellett ügyelnem, nehogy orrba vágja magát a nehéz öntöttvas kallantyúval, meg arra, hogy jó irányba tekerje.

Osztán kivajazott-kilisztezett tepsiben majdnem készre sütöttük, egy hajszálnyit ragadt a közepe, de Lev elég türelmetlen volt már...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása