Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

papaaa

2008.12.04. 14:12 - katampusz

Címkék: játék duma

Tegnap meglátogatott a papa. A bajszos, fúj büdös cigizős papa. Jaj, nagyon örültem ám neki, mondtam is a kedvéért szépen szégyenlősen, hogy

tetűűűű

ami fedőt és tetőt jelent nálam, csak anya szerint még nem tudok rendesen ajakkerekítéses hangokat kiejteni. Így lehet nálam kakaóból kakaú, tetőből tetű, hóból hú. A pú az megy szépen.

Hagytam hogy kimenjen cigizni, cserébe autóbuszozott velem, és főztünk egy egész lábos gezemice levest. Papa el volt ámulva, milyen korrektül megsóztam a kaját. Képzeletbeli sóval. Aztán elfáradtam és jól hozzábújtam, puszit azt nem adtam neki, nehogy teljesen elbízza magát, de hagytam magam megzabálni. (Anya elmagyarázta papának, hogyan kell engem szépen sorban megzabálni: egyik kezem-másik kezem-egyik lábam-másik lábam-mindenhol. A sorrend fontos.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása