Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

Andris 5 hónapos

2009.01.04. 01:08 - katampusz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alapfelszerelés szellőztetés esetén

Cirka 7 kg, és 65 cm. Az első fogai hetek óta ott toporognak az ínyében, de nem bújtak elő. Kezd visszanőni a haja, egyelőre világos barnás. Szépen látszik a szemöldöke és a pillái feketék. Szemei gyönyörű mosolygósbarnák. Lábanként 4-4 hurka, és egy nagy toka boldog tulajdonosa.

Mit csinál: 

  • főleg mosolyog. Mindig, mindenkire, rögtön.
  • Alszik éjjel.
  • Erősen, nyitott tenyérrel támaszkodik, magasra kinyomja magát.
  • Kezeit többnyire ki tudja szabadítani maga alól.
  • Nézi, figyeli a játékokat, a környezetét.
  • Csörgőért nyúl, megfogni csak segítséggel tudja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Összpontosít és eléri

  • Addig ficereg, míg akár 180 fokkal is elfordul eredeti helyéhez képest a járókában. Kicsi ringlispíl.
  • Levinek és apának gurgulázva nevet, nekem csak akkor, ha csiklandozom a pocakját.
  • Kézben fogva szépen tartja magát.
  • Naponta négyszer kipisil a pelenkájából, teljes ruhacserét indukálva ezzel.
  • Akkor sír, ha éhes, vagy teli a pelusa. (Ez utóbbi újdonság, a bátyja nyugodtan heverészett akár nyakig kakisan is.)

Mit nem csinál:

  • legnagyobb bánatomra nem fordult még meg. Egy kicsit sem, véletlenül sem, semelyik irányba. Oldalára tud fordulni, de mostanában ezt is hanyagolja.
  • továbbá nem csinál semmi olyat, ami tökéletes minta-baba imidzsét rontaná: úgymint sírás, bömbölés, cicin lógás; a nap 90%-ában csendben figyeli a világot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Rám mosolyog, én galádul pofánvakuzom.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása