Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

Pipi ma fürödni ment

2009.02.04. 23:25 - katampusz

Címkék: játék anyumondja

Pipi már 7 éve van velünk. Sokszor lakott méltatlan körülmények között, ágyneműtartóban, zsákban, vagy egyszerűen csak a polc tetején porosodva. Mióta Lev észrevette a galéria nagy sárga lakóját, és Hápi Pipivé avanzsált, foglalkoztat a probléma, hogy Pipi még nem fürdött.

Pipi irtó koszos, poros és nagyon nagy. Megpróbáltam, de nem tudtam betuszkolni a Masába. Tisztítóba akartam vinni, hátha nem röhögnek körbe, de ma észrevettem, hogy Pipinek eltörött a szárnya. Tőből. Nem tudom, mit művelt vele az új gazdája, de 10 centis lyuk tátongott a szárnya tövében, és kandikált ki a szivacstömés belőle.

Nosza, nagy szatyrot kerítettem, és Levivel kibeleztük szegény Pipit, majd megeszéltem Levivel, hogy Pipi fürödni megy, mert koszos a tolla. És Pipi a mosógépben fürdik, 30 fokon, mosóporral, öblítővel. Lev tétován vette tudomásul, én meg gyorsan cselekedtem, nehogy ellenkezésig fajuljon a helyzet.

Pipi meg is kezdte az ultrarövid programot Masában, negyed óráig Lev sem kereste. Aztán valahogy szóba került, s Lev eszét vesztve rongyolt ki a fürdőbe, kétségbeesett kiabálással kereste Pipit:

Pipiii? Pipiiii????

...és próbálta megmenteni a mosástól. Cibálta a mosógép fedelét, Peti alig tudta elhozni onnan. Szégyen-gyalázat, de nem tudtam hova bújjak, úgy röhögtem.

Program végén Pipit száradni küldtük a radiátorra. Megbeszéltük, hogy ma este ott fog aludni, reggel kitömjük a begyét és meggyógyítjuk a szárnyát. Kicsit szétkapta a centrifugálás a masnit Pipi nyakában, még nem tudom mit kezdjek vele.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása