Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

napirend

2009.03.13. 21:07 - katampusz

Címkék: fotók andrismondja

Lassan a megszokások rabja lettem, mindent igyekszem ugyanarra az időpontra időzíteni. Ennek anyu nagyon örül, bátyámat meg aput annyira nem foglalkoztatja a dolog.

Én ébredek legkorábban, mert engem a pocakom korgása ébreszt. Apa ilyenkor odavisz anyunak, aki lusta kimászni értem és inkább kipiszkálja apát az ágyból, csak ne neki kelljen felkelnie. Kapok reggelit, egy-másfél cici az adagom. Szépen alszom még egy kicsit anya és a bátyus között. Legközelebb arra szoktam felkelni, hogy Levi a fülembe berreg, vagy kiabál, esetleg rám fekszik és nevetve ad egy puszit. Kimentenek a karmaiból, amit mindig nagyon sajnálok, mert szerintem nagyon vicces a Levi, és egyébként is tök jó, ha végre velem is játszik valaki.

Kapok tiszta pelust és ruhát, aztán bevágnak a járókába, szabadfoglalkozásra. 10 óra körül elálmosodom, nyűgös leszek, s hiába dobál nekem labdát a bátyám, vagy próbál játékokat tuszkolni a kezembe és számba, már nem nevetek neki. Akkor csak anya segíthet egy cicivel. Ha nem jön időben a cicim, akkor alszom nélküle, de üres gyomorral kevesebbet alszom.

Így megy ez egész nap, dél körül alszom másodszor, és négy után harmadszor. Este hatkor szoktam fürdeni. Szeretem a vizet, de csak villámfürdetést kapok, mert mindig hideg van. Nyárig kell még várnom egy tisztességes pancsolásra. Illetve... mamánál van egy hatalmas kád, ott fürödtünk vasárnap hárman: az apu, a Levi meg én.  Anya rengeteg fényképet készített rólunk, de mindhárman nagyon pucérak vagyunk rajtuk. Találtunk azért olyat is, ami publikálható:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fürdés után Levi is fürdik anyával, addig én nézelődöm vagy ordítok, sajnos az utóbbi a gyakoribb. Aztán anya mesél meg énekel a Levinek, közben én vacsorázom köztük. Lassan már én is el tudom énekelni, hogy: Megy a gőzös megy a gőzös Kanizsára...

Aztán alszunk, én éjjeli két ébredést iktattam be egy jó hónappal ezelőtt. Ezzel nem arattam sikert, de fegyverem van és nem félek használni: teli tüdőből ordítok. Ez mindig hat, mert félnek, hogy felébred a tesóm, aki még jobban tud ordítani, és az ő száját már nem lehet betömni egy cicivel!

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása