Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

felmásztam és golfozni tanulok

2007.11.26. 20:55 - katampusz

Címkék: kunsztok

Felmásztam az ágyamra. Ma először életemben.
Végre akkor rázhatom a kiságy rácsait, amikor csak kedvem szottyan.
Annak, aki esetleg még nem tudja ezt a mutatványt, annak elárulom a titkot.
  1. felhasalni, amennyire csak lehet
  2. súlypontunkat előre rendezzük
  3. jobb lábunkat felhúzzuk, magasra, magasra
  4. térdünkkel támaszt keresünk, ha elég magasra húztuk, sikerülni fog!
  5. nem baj, még egyszer!
  6. ha megvan, gyorsan előre lökni magunkat
  7. bal láb felránt,
  8. és kész!
Namármost, gyakorlással a mutatvány sebessége növelhető, és a kék foltok is hamar múlnak.

Más.
Rájöttem, hogy nemcsak a zenélő bot muzsikál, ha belefújok, hanem sok más dolog is. Például a hőmérőtok is meg a fémes-zizegős alufóliatekercs is. Sőt, csak úgy egyedül is tudok sípolni, ha ügyesen fújom ki a levegőt.

Aztán.
Sétáltatom az ősöket piszkosul, mondjuk az anyunak nem is árt a mozgás. Elég hamar megértették, mit akarok, mikor kértem a kezüket és húztam őket lihegve. Egyelőre elég lelkesen segítenek nekem, bár egyik reggel fater kissé nehezen állt kötélnek.

Valamint:
dédimamát látogattuk meg tegnap, és kaptam tőle egy szép golflabdát. Cserébe megkíméltem az üvegasztal lapját. Anyu megtanított, hogyan gurítsam, itthon pedig hatalmas hely van, ahol játszhatok vele. Bár dobálni jobb lenne, kopácsolni vele pedig még jobb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása