Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

altatás

2008.07.15. 22:43 - katampusz

Címkék: anyumondja

Ma például így zajlott:

Kocsiban elaludt, otthon óvatosan ágyba tesszük, felébred. Naiv szülők bizakodnak, biztos gyorsan visszaalszik.

(Valaki megtanította a csip-csip csókát Levnek, ez nekem nem sikerült hónapok óta. Ma meg egyszercsak kérte, csip-csip csókát mutatott a kezeivel.)

Fél nyolc óta lenyomtam százötven csip-csip csókát, tíz bóbitát, tíz tik-takot, csiribiri nem volt mert azt hitte a csip-csip csókát kezdem és méltatlankodott hogy nem tudom jól a szöveget. Ezenkívül folyamatosan nyomni kell a sódert neki, csüng a szavaimon, folyamatos a kontakt, nincs lazsálás.


Végigdumáljuk hogy:

én ki vagyok, ő kicsoda, hol az orrom, szemem, másik szemem, fülem, másik fülem, szám, nyelvem, fogam, fúj büdi pelus, benne a kukac alszik, anyának nem, nunija van, nem cumi, nuni, pocak, neked nincs benne baba, anyának van baba, nem az a baba. Nekem pöttyös párna, neked kutyuspárna, nem megy a légkondi, alszanak a halacskák, apa elment. Elment. Csukd be szemed. Ne nyisd ki aludjál. Láttam! Becsukni! Csicsi. Anya is. Jó kapsz puszit, csiklandozlak is, csak ne fojts meg. Még? Biztooos? Mégmég? Hamm? Na adok én neked büdös kölök ilyenkor nem aludni, úgy megeszlek hogy még! Rakd le a lábad, nem jó ha rugdosol. Falvédő. Ez elment vadászni ez meglőtte. Nem jó? Kerekecske-gombocska? Áspis kerekes útifüves... Jóvanna. Csip-csip csókát. Oké.
Baba és oroszlán sétálnak. Sétálunk, sétálunk egy kis dombon megállunk, lecsücsülünk, csüccs. (Lev sétáltatja közben az ágyon a bandát, csüccsre hanyattvágja a babát is meg az oroszlánt is.) Ismétlés százszor.

Anya megy tusolni. Jössz? Gyere. Babát ne. Nem pancsi, csak tusolás. Jó a malmot hozzad. Várjál, pólót levesszük.  Le kell venni a pelust is. Anya is levetkőzik. Szennyesbe dobjuk, nem abba, tiédbe. Nyitom a vizet várjál még nem jó. Várjál. Ne szaladj el, ajtót ne mert bumm lesz! Gyere, jó a víz! Segítek. Óvatosan, nagyot lép. Csüccs. Nem oda, így nem férünk el. Igen, malomba vizet. Forog! Te fogod, jó tudom. Becsukjuk, igen becsukjuk, nehogy kimenjen a víz. Nna. Anya bekeni magát. Kezedre? Máris adok. Úgy, ügyesen. Dörzsöld össze. Karodat, másikat is, nyakadat, ott igen, nagyon ügyes. Elfogyott? Jó adok még. Pocakot, jó alaposan! Kukit is. Meg nunit is. Anyának nuni, Levinek, apának kuki.  Elbújt? Megkeressük?  Jó óvatosan.  Hol a kukac, hé elbújtál?  Nézd csak kukucs!  Ott a kukac!  Most elbújt. Megint?  Hol van a kukac?  Elbújt?  Megkeressük, nézzük csak, itt van ni!  Megmossuk jó?  Jó-jó nem piszkálom.  Csak megkeressük jó? Muszáj. Figyelj adok tusit meg kell mosni a lábadat is. Büdös tappancs. Igen tudom kicsit meleg. Már jó. Csak a hátadra, jó jó te is engem. Arcomba ne!!!!  Pofánlocsoltad magad. Anyát is. Levi kész vagyunk, elzárom a vizet. Ott anya elzárja. Várjál, maradj, ne mozdulj. Na talpra magyar! Óvatosan, nagyot lép, ide a törülközőre! Türcsi, betekerjük a Levit, nna, kész vagyunk. Megyünk be. Tiszta pelus, pizsi, bepúderozzuk a nyakadat. Igen. Jóvanmár, sietek, hol a cumi. Inni? Kérsz? Vizecske.  NNa. gyere csicsizunk. Csukd be szemed. Itt vagyok, ne karmolj fáj. Na csssss...

(És még néhány csip-csip, forgolódás, anya nyúzása-csipkedése, simogatom a hátát, fejét, félig elalszom én is, míg végül...)

Erőfeszítéseimet siker koronázza este 21.40-kor. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása