Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

sámli

2008.09.18. 12:54 - katampusz

Címkék: andris kunsztok ...csintalan vagyok tök csintalan...

Önállósodásom következő állomása a sámlihoz köthető. Sámlira állva kitárul a világ, addig megközelíthetetlen helyeket hódíthatok meg.

Először csak ücsörgésre használtam. Az is elég macerás volt, hogy biztonságosan leüljek rá háttal, de elég hamar megtanultam. Sámlin ültem a zuhany alatt, sámlin ültem míg a többiek vécéztek, bevittem és kisasztalnak használtam játék közben, szóval multifunkciós volt.

Pár hete derült ki, hogy rá is lehet állni, sőt szabad is ráállni. Kézmosás közben. Nehéz vagyok, hogy mindig felültessenek a mosógépre, és elég magas lettem, hogy a sámliról jól elérjem a csapot. Egyedül is felállok rá, kinyitom a forró vizet, aztán ordítok, hogy nem tudom elzárni és megégetem a mancsomat.

Sámlira állva látom és elérem Andrist a kiságyban. Be szoktam takargatni, (feje búbjáig) játszom neki az oroszlánnal, múltkor mellé fektettem a babámat. Megsimogatom a buksiját.

Sámlira állva a konyhapultot is klasszul elérem, de ez tilos. Meg a mosogatónál is tilos sámlizni. Az ablaknál is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása