Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

fűzőcske

2008.10.29. 08:31 - katampusz

Címkék: játék kunsztok anyumondja

Kértem szülinapjára egy fűzőcskés játékot.  Rögtön beleszeretett a kicsi színes fából készült figurákba, mindenfélét játszott velük. Konkrétan fűzögetni nem volt hajlandó, mikor megmutattuk neki mi a pálya, hogyan lehet a madzagra fűzni őket, másfél perc után mindig feladta. Ellenben sorba rendezte őket a kanapé karfáján (legalább felét be is söpörte mögé) megfőzte őket húszféleképpen, bevásárlókocsiban sétáltatta és tűzoltókocsira pakolta a kis tengeri állatseregletet.

Szóval a vártnak megfelelően állati kreatívan nyomta, csak a kézügyességét nem tette próbára, ami a játék lényege lett volna.

Látom a minap, hogy titokban azért próbálkozik, s néhány nekifutásra sikerül is neki rájönni, hogy ha beledugja a madzagot a lukba, akkor a másik végén kibújik s azt kell meghúzni hogy felfűzhesse a kis játékot. Párat felfűzött, aztán a  továbbiakban nem volt érdekes a dolog. Fogott egy serpenyőt és belerámolta őket a fakanállal, egyesével egyensúlyozva a darabkákat.

Fejleszti ő saját magát, nem kell nagy fakszni :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása