Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

megint Levente

2009.01.05. 12:55 - katampusz

Címkék: andris anyumondja ...csintalan vagyok tök csintalan...

Válogatott jótettei:

  • Reggel, ébredés után nem egészen hat perccel, egy bögrényi olajat locsolt a kint hagyott tegnapi csőben sült tésztára.
  • Andrist bekente popsikrémmel és szaliciles kenőccsel, kb 4 perce volt a művelet kivitelezésére, míg én elindítottam egy mosást. Alapos volt: öccse fejét, homlokát, állát és nyakát kente be, valamint az ikeás kisegérlány fenekét. A rend kedvéért a kenőcsös tégelyek tetejét akkurátusan visszatette. Andris a járókában volt, a kenőcsök pedig a pelenkázó feletti polcon, de ezt a logisztikai akadályt gond nélkül (és hang nélkül) győzte le.  Andris csak vigyorgott és a szájába kenődött krémen cuppogott.

A sértettek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a tettes:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Összekente magát az ÉN üvegmatrica festékemmel.
  • Ha szomjas, már nem is szól nekem, ezt egyedül intézi. Marad utána kiöntött víz és szétlocsolt tea.
  • Velem főz. Szorosan mellettem áll egy széken, amit saját maga vonszol viharos gyorsasággal a pulthoz, amint megneszeli, hogy főzni készülök. Csináltunk már közösen teát (meg akarta sózni és pirospaprikázni), az apróra vágott hagymát ő söpri bele a lábosba, adogatja a pucolnivaló krumplikat, együtt fogjuk a kézimixert sütikeverés közben, kever mindent, amit lehet.  Múltkor tészát főztünk, s mindenféle maradék tésztákat szedtem össze a spájzból. Volt egy bontatlan csomag is, azt szerette volna ollóval felvágni. Háromszor sikerült időben rászólnom, hogy tegye vissza az ollót, negyedszerre kinyitotta. Kiszórta a száraztésztát, adtam neki egy tálat, amibe összeszedtük, és megengedtem, hogy a többit is beleszórja, kevergesse, főzzön vele.  Fél perc múlva arra lettem figyelmes, hogy Levi sóz. Kábé 5 dkg sót borított a száraztésztára.
  • Apjának szánt levest közösen tányérba merjük (Lev magától hozza az apja leveses vájlingját), pultra teszem s beljebb tolom, közben igyekszem tudatosítani, hogy az apa hamija, apáé. (Ha valamire azt mondom félretesszük apának, akkor abba nem eszik bele.)  Két perc múlva látom, hogy Lev főzöcskézik vele, és épp a sót borítja bele,  vastag sugárban szóródik a só a finom levesbe.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása