Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

Levi bilibe pisilt!

2009.02.19. 13:21 - katampusz

Címkék: első kunsztok anyumondja

Napok óta ráültetem a bilire esténként, fürdés előtt. Érti, mit kellene csinálni a bilibe, de eddig csak belepukiznia sikerült. Most vittem a trónoláshoz mesekönyvet is, és miután felkelt a biliről, szép kis adag pisi volt benne.

Hatalmas örvendezést csaptunk az apjával, lefotóztuk a bilit, és körbetelefonáltuk a család prominens tagjait az örömhírrel.

Másnap reggel megint ráültettük, és keveset ugyan, de a rend kedvéért nyomban pisilt a bilibe, még ki se nyitottuk a mesekönyvet. Reméltem, hatott a pozitív megerősítés.

Rögvest be is vezettem a napi három bilizést. (Ébredés után, délutáni alvás után, és fürdés előtt.) Levi nyomban bevezette az ellenállást. Semmit nem tett többé a bilibe, és tiltakozik a bilire ülés ellen. Nem akarja. Próbáltam kicsit erőltetni, de be kell lássam, ez nem lesz így jó. Megpróbálok visszatérni a napi egy, fürdés előtti bilizéshez.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása