Levente napjai

PetiKata, Levente és Andris családja. Minden olyasmi, ami csak a rokonokat és ismerősöket érdekelheti.

Címkék

...csintalan vagyok tök csintalan... (41) andris (42) andrismondja (4) anyumondja (99) beteg (9) duma (34) első (12) fotók (51) játék (26) kunsztok (59) off (2) rajz (1) ünnepek (10) úton (16)

Utolsó kommentek

  • k: Peti 1 darabra korlátozta a hajgumik számát, szerinte beteges vagyok ezzel a copfmániámmal. (2008.09.11. 22:25) ez a ciki nem a félszem
  • Anita: NANeeeeeeeeee!!!!!!! Nekem keresztFIAM van!!!!!!!! (2008.09.10. 08:38) ez a ciki nem a félszem
  • katampusz: csak azóta eltelt huszonegynéhány év :-) (2008.07.09. 19:15) segítek
  • papa: Ami azt illeti ezért már én is összevesztem vele. (2008.07.09. 17:48) segítek
  • Anita: Levi 2 bár Ádám szerint nem hasonlítanak, már megint forrasz napok óta itthon is, szerintem romlik... (2008.06.11. 19:45) én és a kisöcsém
  • Utolsó 20

kenyérhéj

2009.03.19. 08:35 - katampusz

Címkék: első andrismondja

Hétvégén dédi beavatott a rendes felnőtt kaják világába. Dédi nem tartja sokra a modern táplálkozási útmutatásokat, így aztán, míg a többiek is ebédeltek, villámgyorsan megkínált némi friss solymári kenyérhéjjal. Mert Solymáron még a kenyér is más.

A kenyérhéj majdnem olyan klassz dolog, mint a cici. Cuppogtam, szopogattam, két marokkal tömtem a bucimba. Nem hagytak nyugodtan táplálkozni, mindig kihúzták a számból, nehogy túlcsócsáljam, újat adtak, másik végét tették a számba, úgyhogy folyton stresszben voltam. Ordítottam is, hogy ne vegyék már el, de anyám nagyon dilis volt és halálra aggódta magát. Kékült-zöldült az idegeskedésben, hogy gyomromig dugom a falatot, megfulladok és hasonlók. Pedig csirkecsontot is kaphattam volna, ha nem olyan ijedezős.

Ez a kenyérhéj tehát igazán döfi ennivaló, nem úgy, mint a gyümölcspapik. Anya most nem tudja mit tegyen, mert kenyérhéjat még nem akar adni a glutén miatt. Meg azt mondja, hogy fontos a sorrend, hiába vagyok már hét és fél hónapos, fokozatosan kell bevezetni az ételeket hogy felkészüljön a szervezetem, nem indíthatunk rögtön oldalassal. (Pedig azt is lehet cuppogni szépen, láttam ám!)

Én mindenesetre a kenyérhéjra szavazok!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása